Tuesday, October 13, 2009

True Story Tuesday

It's time again for True Story Tuesday, following the lead of Rachel & Mr. Daddy, I'm going to tell a story about getting in trouble...there are SOOOO many to choose from, it's going to be hard.



A little background here, I'm the oldest kid, oldest grandchild on both sides and on my mom's side the ONLY girl grandchild. To say I was spoiled is the understatement of a lifetime. LMAO I was surrounded by boys, boys that were always bigger than me, even though I was the oldest dammit! Those boys, now being men, still tell people that I was the one getting them in trouble or lying to get them in trouble, HA they lie, but I digress.

I must have been about 8 or 9 and my cousins, or "the boys" as I call them, and I were hanging out in my Aunt Mac's Pinto, yep, she drove a yellow Pinto, the coolest car EVER, or so we thought. So, those boys, trouble makers that they were and still are, came up with this grand plan. We were each going to say a cuss word and no one was going to tattle. Of course, me, being the badass bitch that I was and still am, said I was going first cuz I was the oldest. So, I throw my little arms in the air and shout as loud as my Deep South Texas twangy voice will shout "Frankly my dear, I don't give a damn!!!" No sooner was the word damn out of my mouth then one of the boys jumped out of the car and ran screaming as loud as he could, "GRANNY GRANNY, Sissy said a cuss word!!!" If I had been able to kill him with my bare hands, I would have. So, classy me, as I always try to be, started crying and carrying on about how those boys were lying again and trying to get me in trouble like always and I would never ever say a cuss word, on and on and on I went, until the shooed all of us back outside. HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Aunt Crazy

5 comments:

  1. Yea I got your back on the cousin thing...

    It must be the oldest thing and not the gender thing, cause they were always rattin me out too...

    ReplyDelete
  2. I love that you used that line to say a cuss word. Priceless!

    ReplyDelete
  3. I'm an only girl too so I can totally relate to this method. It's really the only one that has a 100% success rate! Visiting from True Story Tuesday...

    ReplyDelete
  4. So funny. You quoted Rhett and then pulled a Scarlett to get out of trouble! Now THAT is a classic!

    ReplyDelete
  5. Speaking as someone who wasn't allowed to say c-r-a-p growing up, the first time I did, I thought lightning was gonna hit me, ha.
    Cousins are always pulling that kind of c-r-a-p, LOL.

    ReplyDelete